vineri, 12 decembrie 2008

GTA 4 - Impresii


02.12.2008 - data lansarii oficiale al lui Grand Theft Auto IV (GTA IV). Au trecut 10 (zece) zile de atunci si evident ca mi l`am procurat si eu (download)... l`am luat dar surpriza ... a trebuit sa astept dupa crack... am facut`o si pe asta si am luat unul de vreo 26 de Kilo ... si voila , merge. Citeam ca la multi nu le merge , ca le da tot felul de erori, ca au nevoie de Service Pack 3 pentru Windows XP... in fine... nu am avut probleme. Dar intrand in joc am ajuns la o concluzie trista.... Jocul are niste cerinte exagerate. Practic pentru cei care nu au posibilitatea sa il joace pe "compurile" lor, trebuie sa isi schimbe tot sistemul din pacate. Plus ca cei de la Rockstar au facut tot felul de ghidusii ca sa fie cat mai aiurea de jucat. De exemplu, nu prea trece de 20 de fps. Cel putin la mine. Per total jocul e dragut. Cat de cat real...ce sa zic, merita jucat. Sfatul meu pentru cei care nu pot sa il urneasca din loc este sa astepte ceva super oferte de Craciun, ceva in genul:"Cumpara GTA IV de la noi si primesti cadou un mega sistem cu monitor de 22" " .... pare trist, dar se pare ca acesta este modalitatea de marketing pentru viitor... schimbarea unui "comp" intreg pentru fiecare joc ce apare.

Niciun comentariu: